Kretanje ima razvojno obilježje i višestruko značenje. Svako dijete ima svoje vlastito biološko određenje s kojim dolazi na svijet, a društveni kontekst i kultura osiguravaju mu temeljni okvir za učenje i razvoj.
Djetetu možemo pružiti nevjerojatno mnogo,ako ga naučimo aktivnom načinu života i pravilnoj prehrani.
U športski program se uključuju djeca od navršene četvrte godine života pa do polaska u školu. Bitno je naglasiti suradnju trenera sa educiranim odgojiteljima i stručnim timom. Treneri-kineziolozi osmišljavaju igre u dogovoru sa odgojiteljima-provodi se zajedničko planiranje-trener-odgojitelji-stručni tim.
Zbog općih razvojnih obilježja rane dobi (plastičnost,fleksibilnost), preklopivosti i međusobne povezanosti razvojnih područja (kognitivno, emocionalno, socijalno, motoričko), kao i gore navedenog sklopa činjenica, pristup organiziranom i planskom radu na području sportskih aktivnosti s djecom rane dobi mora biti kvalitativno drugačiji nego rad s ostalim dobnim grupama (školska, adolescentska i odrasla dob).
Usmjerene sportske aktivnosti namijenjene djeci rane dobi po svojem su pristupu posebne i vrijedne, jer:
Svi sudionici ovog programa su pobjednici.
„Ja to mogu,ja to hoću,ja to znam!“